معرفی وبلاگ
این وبلاگ در راستای ارج نهادن به مقام والای شهدا و جانبازان 8 سال دفاع مقدس ، و همچنین تجدید پیمان با آرمان های گرانقدر رهبر انقلاب اسلامی فعالیت می نماید.
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1523011
تعداد نوشته ها : 3133
تعداد نظرات : 28
Rss
طراح قالب
GraphistThem241
با وجود تمام مشکلات و کمبودهایی که اوائل داشتیم و کمبود نیرو و تجهیزات آن زمان که با دشمن بعث می جنگیدیم، این را می دانستیم که اسلام و دین اسلام همیشه برنده است. ایمان و اعتقاد راسخی به انقلابمان داشتیم. این گونه نبود که ما در آن زمان، با آن تعداد کم نیرو ، ایمان و اعتقادمان را از انقلاب و اسلام از دست بدهیم. ما در همان زمان هم که خیلی نیروهایمان کم بود، قدرت ایمان داشتیم، قدرت روحیه داشتیم .
**************

این خونهایی که دشمن ریخته ، اثراتش امروز در کاروانهای کربلا دیده می شود . خونهای عظیم، عجیب و مومنی در جبهه ها ریخته شده است ما نیروهای مومن و پاک باخته ای را در کردستان، در جبهه ها از دست داده ایم؛ امروز دیگر ما مهارت پیدا کرده ایم، تجربه پیدا کرده ایم و در این جنگ پخته شده ایم که همه ی این ها همزمان با شروع حرکت کاروانهای کربلا نمود پیدا کرده است .
**************

زمانیکه مسئله ی کردستان و جنگ کردستان پیش آمد، من یک مقدار روی این مسئله کار کردم؛ فکر کردم به این نتیجه رسیدم که مسئله ی کردستان، یکی از الطافی بود که بایستی به آن تن بدهیم . جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی عدم وابستگی اش، خودش را به تمام ابرقدرتها نشان داده. ما هم بایستی به مسئله ی کردستان و به این جنگ تن بدهیم .
**************

از برادران عزیز می خواهم که، در این مکان مقدس، که خونها داده و در این تشکیلات که فرماندهان محترمی مانند شهید محمد بروجردی، شهید ناصر کاظمی، شهید قمی، شهید شیخی، شهید طالقانی و . . . را از دست داده، بردارند، وقتی به یاد این شهدا می افتیم، یاد آن ها ما را برای ادامه، مبارزه تحریک می کند .
**************

من به هیچ وجه فکر نمی کردم زنده بمانم تا امروز بتوانم از فداکاری و رشادت شما رزمندگان عزیز تشکر و قدر دانی بکنم. رزمندگان ما مصمم و قاطع ایستاده بودند که با کمال افتخار شهادت را به آغوش بگیرند، تا به دشمنان اسلام بفهماند که در زندگی خود، هیچ ترسی از شهادت ندارند که این حرکت و فداکاری شما برادران است و بس .
**************

برای شهید هیچکس نمی تواند اجری قائل بشود جز خدا، که فقط او می تواند برای شهید نظر بدهد و درجه اش را به حساب بیاورد؛ نه فرشته ای می تواند، نه ملائکه ای و نه انسانی می تواند جز خدا .
**************

اعتقاد داشتن به خدا و داشتن انگیزه ، خودش رمز پیروزی و هوشیاری است . امروز ایمان به خدا، سرلوحه ی یک رزمنده قرارگرفته است . اعتقاد و ایمان به خدا، از مهمترین خصوصیات یک رزمنده است .
**************

بزرگترین ضمانت پیروزی ما ایمان و اعتقاد ماست . این بهترین ضمانتی است که ما با تکیه بر آن می توانیم بگوئیم پیروزی از آن ماست. دلیل و شاهد زنده ای که خودمان همیشه در صحنه های نبرد احساس می کنیم، همین پیروزیهای پی در پی رزمندگان اسلام در جبهه ها بوده و هست .
**************

این شهدا، امروز زیر بنای مکتب ما را تقویت و محکم کرده اند . امروز اگر نبود آن آداب اسلامی و اگر نبود دستورات خدا ، ما کجا می توانستیم در جبهه های خودمان و در مکانهای پرخطری که امروز مورد هجوم دشمنان است، این مکانها را مزین داشته باشیم به نیروهای مخلص فداکار و از جان گذشته .
**************

ما تربیت شده های زمان انقلاب که به شیوه ی اسلامی و به شیوه ی تربیت شدگان زمان حضرت رسول (ص) قدم می گذاریم و بر می داریم؛ بایستی برای ما، آن آداب و رسوم اسلامی، محکم و جا افتاده باشد؛ این بوده که امروز در جبهه های خودمان شاهد این همه فداکاری ، این همه از جان گذشتگی و این همه ایثار و مقاومت می باشیم .
**************

خداوند فرموده است که، «شما حرکت بکنید، من نصرت می دهم» امروز هم راه از بین بردن صدام و حزب بعث، حرکت مردم است، دست روی دست گذاشتن، این کار را پیش نخواهد برد . ما بایستی بیاییم، در جبهه ها حضور پیدا کنیم و در گردانهای کربلا که امروز دارند در همه جا تقسیم می شوند شرکت کنیم .
**************

X