معرفی وبلاگ
این وبلاگ در راستای ارج نهادن به مقام والای شهدا و جانبازان 8 سال دفاع مقدس ، و همچنین تجدید پیمان با آرمان های گرانقدر رهبر انقلاب اسلامی فعالیت می نماید.
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1516695
تعداد نوشته ها : 3133
تعداد نظرات : 28
Rss
طراح قالب
GraphistThem241
«خورشید زرین آزادی اندک اندک به غروبگاه خاموشی نزدیک میشد و مرغ تیز پرواز «شدن» آهسته آهسته در دامن کثیف «بودن» گرفتار. خانه عدالت به چوب ظلم ویران و مرد عدالت به گوشه خلوت رانده میشد .گویی فردا دیگر خورشیدی روشنگر عدالتخانه نخواهد بود ؛ که ظلم کتاب قانون به کف دارد .
گویی دیگر پرنده ای پریدن نخواهد توانست، که جهان هم یک قفس است .لیک آن هنگام که شمشیرها به نام زکات – که به رویشان آیات جهادنقش بسته بود . هستی مان را غارت می کردند و معاویه ها پیشاپیش ابوذرها به نماز میایستادند و خورشید، به تیر شب ،در روز به خاموشی میگرایید، خونی دیگر ریگهای تفتیده بیابان را به رنگ سرخ در آورد و صدایی دیگر دیگر ، نه از دارالخلافه عثمان و نه ازکاخ سبز دمشق ،که ازخانه گلین فاطمه برخاست .
پیکر غرق به خون هزاران اباذر در قامت سرخ حسین بپا میخیزد و هزاران فریاد در گلو خفته ، از حنجره تندر آسای زینب بر میآید و هزاران دامن فاطمه، زینب میپرورد و دستان علی ، حسین میآورد که این خانه مهد انقلاب است .
علی پدر انقلاب ، زهرا دامن پرورنده عصیان و حسین خود انقلاب است و زینب آوازگر این نهضت . حسین تشنه می میرد تا به آزادگان هشدار دهد که این آغاز رنج شیعه بودن است .در پیکر جوانش ،علی اکبر ،هزاران جوان آزاده تاریخ را که در رویارویی با ظلم ، باخون خویش وضو ساختند و بر سجاده مرگ نماز آزادی خواندند ، به نقش در میآورد . و در خون کودکش، معانی پریدن را مینمایاند. درمیان خون به نماز می ایستد ،که شیعه از اینه پس به خون پیوند میباید .فرزندش در زندان نیز به یگانگی خدا شهادت می دهد ؛ که تا ظلم نمیرد ، نماز شیعه جز به خون رنگ نمی گیرد . آن گاه صورت خویش میآراید و در راه شهادت گام مینهد؛ که شهادت شیعه ، عید اوست و آنگاه که خورشید عاشورا غروب میکند ،حسین فریاد برمیآورد که آیا یاوری هست ؟
هزاران صدا پاسخ داد ، آری . و او گویی از پس قرون صدای گرم یاران را میشنود . آنگاه خورشید میگرید و انسان تکامل مییابد که شهادت آخرین حد تکامل است . و در پس آن ،زینب فریاد حسین را به گوشها ، که بر دلها می رساند . زینب فریاد می زند : «آگاه باشید ،سراسر زمین کربلاست و همه ماهها محرم . آنان که رفتند و شجاعت رفتن را داشتند ، حسینی بودندو آنان که می مانند باید زینبی باشند و گرنه یزیدی هستند. »

X