معرفی وبلاگ
این وبلاگ در راستای ارج نهادن به مقام والای شهدا و جانبازان 8 سال دفاع مقدس ، و همچنین تجدید پیمان با آرمان های گرانقدر رهبر انقلاب اسلامی فعالیت می نماید.
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1517054
تعداد نوشته ها : 3133
تعداد نظرات : 28
Rss
طراح قالب
GraphistThem241
خلاصه‌ای درباره سوژه:
سال 1360 منافقین به منظور از بین بردن نیروهای برجسته و فرماندهان جنگ طرح نفوذ در بدنه نیروهای مسلح را می ریزند . در اسدآباد همدان برای ترور سردار شهید علیرضا خزایی فرمانده سپاه ، (م-ک) دانش آموز سوم دبیرستان از هواداران سازمان مجاهدین خلق عضو بسیج می شود تا در فرصت مناسب نقشه خود را عملی کند . او آموزش تکمیلی را می بیند و عازم جبهه مریوان می شود . شهید علیرضا خزایی هم همراه با گروه به مریوان می‌رود ولی شهید محمود شهبازی فرمانده سپاه همدان با ماندن خزایی (علیرغم درخواست‌های مکرر حاج احمد متوسلیان) مخالفت می‌کند . علیرضا خزایی از مریوان برمی‌گردد و به جبهه سرپل ذهاب می رود . م – ک در جبهه مریوان متحول می شود و عامل تحول او شهادت حدود 10 نفر از مجموع 22 دوست دانش آموزی بوده که با هم اعزام می شوند . او همانجا توبه می کند و ماجرا را به یکی از همشهریان خود که مسئول بسیج شهرستان بوده بازگو می کند .
قرار بر این بوده که وقتی از جبهه مریوان برگشتند طلب حلالیت از فرمانده سپاه (علیرضا خزایی) بکنند . غافل از این که علیرضا در جبهه سرپل ذهاب به شهادت رسیده است.

1389/6/19
X