معرفی وبلاگ
این وبلاگ در راستای ارج نهادن به مقام والای شهدا و جانبازان 8 سال دفاع مقدس ، و همچنین تجدید پیمان با آرمان های گرانقدر رهبر انقلاب اسلامی فعالیت می نماید.
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1519070
تعداد نوشته ها : 3133
تعداد نظرات : 28
Rss
طراح قالب
GraphistThem241

بسم الله الرحمن الرحیم
با درود و سلام به امام زمان (عج) و نایب بر حقش امام امت و درود و سلام بر شهیدان کربلا و کربلای ایران. و درود و سلام بر تمام بیدار دلان حق جو، که به حق پیرو سالار شهیدان ( حسین بن علی (ع) ) هستند و درود و سلام بر شما مادران که با مهر و محبت به خاندان عصمت و طهارت، فرزندان را پرورش می دهید. مادران چون استاد و معلم برای فرزند می باشند. امیدوارم که ملت شهیدپرور ایران اولاً امام امت را تنها نگذارند و به راهنمایی های این رهبر عظیم الشان جامه عمل بپوشند و ثانیاً نگذارند خون شهیدان پایمال شود و ادامه دهنده راه این عزیزان به خون غلتان باشند تا پرچم لااله الاالله در سرتاسر جهان برافراشته شود.
اما چند کلمه در رابطه با وضع زندگی خودم و سرنوشت آینده. اولاً مرگ برای همه از آدم تا خاتم بوده و هست و از مرگ که نباید بترسیم و چه بهتر که مرگ در راه خدا و جهاد با کفار باشد و در نهایت شهادت در راه خدا. خداحافظ ادامه دهندگان راه امام حسین (ع) و زینب (س). علی اصغر همتی


X