معرفی وبلاگ
این وبلاگ در راستای ارج نهادن به مقام والای شهدا و جانبازان 8 سال دفاع مقدس ، و همچنین تجدید پیمان با آرمان های گرانقدر رهبر انقلاب اسلامی فعالیت می نماید.
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1513988
تعداد نوشته ها : 3133
تعداد نظرات : 28
Rss
طراح قالب
GraphistThem241

بسمه تعالی
به نام خداوند منان، خدایی که انسان را جهت خلیفه لللهی خلق نمود و دنیا را مرکز و مکان امتحان و دار سختی ها و مشکلات ساخت. حمد و سپاس خدایی را که انسان را جهت انتخاب مکان آخرت آزاد گذاشت و اختیار تام داد... درود فراوان بر محمد بن عبدالله (ص) که برانگیخته نشد مگر به خاطر مکارم اخلاق و به خاطر زدودن غبار بردگی و بندگی شیطان و شیطانک ها از صورت و سیرت انسان ها. درود بر مولا علی (ع) و بر سالار شهیدان امام حسین (ع) و درود بر منجی عالم بشریت امام عصر (عج) پناه بی پناهان، امید رهبر، یوسف گم گشته زهرای مرضیه، درود بر امام بزرگواران امام روح الله و شهیدانی که به واسطه برپایی جمهوری اسلامی و صدور آن به ممالک جهان از بهترین هستی شان گذشتند و تقدیم رب الارباب نمودند. امت حزب الله، انسان های بیدار، دنیا ذخیره ای است برای آخرت و مکان است برای پس انداز.
خدا می داند که این بنده عاصی ذخیره ای ندارند. تاکنون دست خالی روزگار را سپری نموده و او داند که اگر لطفش شامل نگردد، عدلش روزگارم را تباه می سازد. دنیا زندان مومن است و بهشت کافر.
آیا مسلمانی که پیامبر و خدا می خواهند تنها همین است که می بینیم؟ نه، بیشتر از این باید ایثار نموده و گذشت داشته باشیم تا سایر بلاد از مقاومت و صبرمان الگو بگیرند. امیدوارم آنهایی که تا به حال مخالفت با جمهوری اسلامی یا مسئولین داشتند به خود آیند و اندوخته مال و ثروت آنها را مغرور نسازد. که وعده خدا در مورد بهشت و دوزخ صحیح است. در پایان از همه حلالیت می طلبم دعاگویتان می باشم. التماس دعا از جمیع عزیزان
سید هاشم آراسته


X