معرفی وبلاگ
این وبلاگ در راستای ارج نهادن به مقام والای شهدا و جانبازان 8 سال دفاع مقدس ، و همچنین تجدید پیمان با آرمان های گرانقدر رهبر انقلاب اسلامی فعالیت می نماید.
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1519045
تعداد نوشته ها : 3133
تعداد نظرات : 28
Rss
طراح قالب
GraphistThem241

خواهرم !مادرم !برادرم !فرزندانم!همسرم !می دانم که برای آمدن من ثانیه شماری می کنید ؛ ولی چه می کردم که خدا مرا به مهمانی دعوت کرده بود و من عاشقانه به ملاقات خدا شتافتم .
در شرایطی که آماده و عازم صف مقدم جبهه نبرد علیه کفر جهانی هستم ، احساس می کنم عازم دانشگاهی هستم که مکتبش شهادت و معلمش امام حسین می باشد .
سردار شهید ایزدی در واپسین لحظه های زندگی اش می نگارد :
برادران و خواهران من !بدانید که من آگاهانه در این راه قدم نهاده ام ؛ چرا که خون سرخ شهیدان از هابیل تا کربلای جنوب و غرب صدا می زنند که چیست شما را ؟برای چه نشسته اید ؟آخر ما مسلمان هستیم .ظلم و فساد سراسر جهان را فرا گرفته است. خوشبختانه انقلاب پیشتاز اسلامی ؛ مرزها را می گشاید و به پیش می رود . در این راه باید بکوشید ؛ باید خون داد تا اسلام عزیز با حضور حضرت مهدی (عج) پیروز شود و قسط و عدل الهی در سراسر جهان گسترش یابد .
این حقوقی که من از سپاه می گیرم خرج تبلیغات اسلامی شود .
اگر با ریختن خون من پاسدار ، این نهال نو پای انقلاب اسلامی آبیاری و اسلام در تاریخ زنده می شود ، ای گلوله ها مرا در یابید .
برادران و خواهران من بدانید که من آگاهانه در این را ه قدم نهاده ام چرا که خون سرخ شهیدان از هابیل تا ابا عبدالله الحسین (ع) و از حسین تا شهدای 15 خرداد و 17 شهریور تا شهدای کربلای جنوب و غرب ایران صدا می زنند چیست شما را ؟برای چه نشسته اید آخر ما مسلمان هستیم !ما در عصری زندگی می کنیم که ظلم و ستم و فساد از یک سو سراسر جهان را فرا گرفته و متقابلا ، خوشبختانه انقلاب پیشتاز اسلامی ایران هم اکنون مرزها را یکی بعد از دیگری گشوده و به پیش می رود ، می رود تا دست استعمار و استعمار گران را از سر ملت مظلوم کوتاه کند و در این راه است که باید بکوشیم و باید خون بریزیم و باید آنقدر خون بریزیم و باید آنقدر کشته بدهیم تا اسلام عزیز با حضور حضرت مهدی (عج) پیروز شود و قسط و عدل الهی سراسر جهان را فرا گیرد . محمود ایزدی


X