معرفی وبلاگ
این وبلاگ در راستای ارج نهادن به مقام والای شهدا و جانبازان 8 سال دفاع مقدس ، و همچنین تجدید پیمان با آرمان های گرانقدر رهبر انقلاب اسلامی فعالیت می نماید.
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1516819
تعداد نوشته ها : 3133
تعداد نظرات : 28
Rss
طراح قالب
GraphistThem241

برادر شهید همت گفت: شهید همت ولایت مطلقه را استمرار ولایت پیامبر عظیم‌الشأن (ص) و ائمه اطهار (ع) می‌دانست.

ولی‌الله همت در گفت‌وگو با فارس با اشاره به عشق به ولایت شهید «محمدابراهیم همت» اظهار داشت: شهید همت در یکی از دستنوشته‌های خود آورده است «امام خمینی (ره) مظهر صفا، پاکی، خلوص و دریایی از معرفت است؛ فرامین او را مو به مو اجرا کنید تا خداوند از شما راضی باشد، زیرا او ولی فقیه است و در نزد خدا ارزش والایی دارد؛ من حاضر هستم به خاطر یک پیام امام خمینی (ره) جان دهم و از خداوند خواسته‌ام لحظه‌ای بعد از امام خمینی (ره) نفس نکشم».

برادر شهید همت خاطرنشان کرد: شهید همت نظام اسلامی را شعبه‌ای از ولایت مطلقه رسول الله (ص) می‌دانست و ولایت مطلقه فقیه را استمرار ولایت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) می‌خواند.

همت بیان داشت: او عاشق ولایت بود و خود را محو در امام راحل می‌دانست؛ بنده بارها شاهد بودم که هنگامی که امام خمینی (ره) سخنرانی می‌‌فرمودند، وی با دقت به امام راحل می‌نگریست و اشک شوق بر چهره او ظاهر می‌شد.

وی افزود: وقتی امام خمینی (ره) در عملیات خیبر فرمان دادند که جزایر باید حفظ شود، شعار اصلی شهید همت این بود که یا باید جزایر مجنون حفظ شود یا باید بمیریم، زیرا که ولی فقیه فرمان داده است و ما باید با تمام وجودمان جانفشانی کنیم.

همت ادامه داد: شهید همت جان خود را تا آخرین لحظه بر سر این پیمان گذاشت و به عنوان یک رزمنده مخلص ولایت، به آرزوی دیرینه خود رسید.


X